» Regulamin sklepu

Kategorie

Szukaj produktu

Producenci

Bestsellery

Opinia o produkcie

Achtungi bardzo dobre jak bybucha to aż w uszach piszczy w ogóle wszystkie petardy z tropica są ok nawet piccolaki walą głośniej od innych firm TROPIC…
Ocena produktu 5/5

Regulamin sklepu

  1. Sklep Internetowy firmy J.G.S., zwany dalej "Sklepem", sprzedaje towary odbiorcom, którzy mogą być zarówno podmiotami gospodarczymi, jak i osobami fizycznymi, zwanym dalej "Kupującymi", mającym siedzibę lub stały adres zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz większości krajów europejskich. Sprzedaż i jej obsługa odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.
  2. Kupujący może dokonywać zakupów przez 365 dni w roku i przez 24 godziny na dobę (z wyjątkiem sytuacji spowodowanych działaniem siły wyższej).
  3. Kupujący składa zamówienia poprzez "Koszyk", podając swoje dane, które będą wykorzystane tylko do wystawienia faktury VAT.
  4. Kupujący powinien podać dane kontaktowe (numer telefonu stacjonarnego, ew. komórkowego oraz adres e-mail), które będą wykorzystane tylko w celu potwierdzenia zamówienia, lub do ułatwienia kurierowi dostarczenia przesyłki.
  5. Zamówienia będą rozpatrywane najpóźniej w następnym dniu roboczym po ich złożeniu. W przypadku niespodziewanego, czasowego braku zamówionego towaru, Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie i o terminie przewidywanej dostępności towaru.
  6. Po złożeniu zamówienia, Kupujący automatycznie otrzymuje ze sklepu na swój adres E-mail, podany w zamówieniu, list elektroniczny zawierający treść zamówienia. Zamówienie musi zostać potwierdzone przez odesłanie tego listu.
  7. Przyjęcie zamówienia nie jest jednoznaczne z zawarciem umowy. Do zawarcia umowy dochodzi po potwierdzeniu zamówienia przez Kupującego. Potwierdzając zamówienie, Kupujący akceptuje tym samym postanowienia niniejszego Regulaminu.
  8. Po potwierdzeniu zamówienia, Kupujący może zrezygnować z realizacji zamówienia jedynie za zgodą sklepu, podając ważny powód, i tylko wtedy, jeżeli zamówiony towar nie został jeszcze przekazany firmie kurierskiej.
  9. Zamówienia, których nie będzie można potwierdzić w żaden sposób w ciągu 5 dni roboczych, będą anulowane.
  10. Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono formularz logowania, np. podając fikcyjne dane, będą anulowane.
  11. Firma J.G.S. zastrzega sobie również prawo do anulowania zamówienia z ważnych powodów (np. w przypadku istotnych wątpliwości co do tożsamości Kupującego).
  12. Kupujący, wraz z zamówionym towarem otrzymuje w każdym przypadku fakturę VAT z danymi, podanymi w zamówieniu, wpisanymi do formularza logowania.
  13. W przypadku realizacji dostawy i nie odebrania jej przez Kupującego (dotyczy formy płatności "Za pobraniem"), sklep ma prawo żądać i dochodzić poniesionych kosztów wysyłki.
  14. Ceny towarów, umieszczonych na stronach Sklepu, w rozumieniu Artykułu 71 Kodeksu Cywilnego są jedynie zaproszeniem do składania ofert, natomiast nie stanowią oferty w rozumieniu Artykułu 61 Kodeksu Cywilnego.
  15. Ceny towarów w Sklepie podane są netto i brutto, w złotych polskich (PLN), dolarach amerykańskich (USD), euro (EUR), funtach brytyjskich (GBP) oraz we frankach szwajcarskich (CHF).
  16. Ceny mogą w każdej chwili ulegać wahaniom, np. wskutek zmian kursów walut lub cen producenta. Aktualizacja kursów walut ma miejsce przynajmniej raz na dobę.
  17. Jeżeli zmiana ceny ma miejsce w odniesieniu do artykułów, zamówionych przez Kupującego, wówczas jest on o takiej zmianie niezwłocznie informowany i przysługuje mu wtedy prawo odstąpienia od umowy (anulowania zamówienia).
  18. Sklep zastrzega sobie prawo do czasowego wycofywania z oferty towarów, prezentowanych na stronach Sklepu z istotnych przyczyn (np. czasowy brak dostępności).
  19. Odpowiedzialność za szkody wynikłe z nieprawidłowego działania produktów oferowanych przez Sklep, a użytkowanych zgodnie z ich instrukcjami obsługi jest ograniczona do warunków gwarancji udzielonej przez ich producenta, importera lub dystrybutora.
  20. W szczególności, firma J.G.S., będąca właścicielem Sklepu, nie będzie odpowiedzialna wobec jakichkolwiek podmiotów gospodarczych, czy osób fizycznych, za szkody szczególne, pośrednie lub wtórne, poniesione w związku z użytkowaniem produktów zakupionych w Sklepie.
  21. Firma J.G.S. poczyniła wysiłki i dołożyła starań, by informacje zawarte na stronach Sklepu i w opisach prezentowanych towarów były jak najbardziej szczegółowe, aktualne, nie pozostawiały wątpliwości i w maksymalnym stopniu odpowiadały ich prawdziwemu wyglądowi. Jednak nie możemy dać gwarancji, że informacje i zdjęcia, zamieszczone w Sklepie będą zawsze w 100% odzwierciedlały stan faktyczny. W szczególności, nie dajemy gwarancji na to, że jakiekolwiek towary będą nadawać się do innego celu, niż określony w ich instrukcjach obsługi.
  22. Niektóre rozwiązania programistyczne i graficzne, a także zdjęcia i teksty użyte w Sklepie są przedmiotem praw autorskich ich twórców i nie mogą być kopiowane bez ich zgody, pod rygorem odpowiedzialności karnej. Szczegóły na stronie informacyjnej: "Prawa Autorskie".
  23. Właścicielem Sklepu jest polska firma "J.G.S. - Jacek Szpaderski", zarejestrowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w Warszawie, przy ul. Kwitnącej 7/65; PL 01-926 Warszawa. NIP: 526-105-14-82, Regon: 012474148.
  24. Numer konta bankowego do dokonywania przelewów jest następujący:
    20 2130 0004 2001 0900 4672 0001 (Volkswagen Bank)
  25. W razie wątpliwości prosimy o kontakt poprzez E-mail: jgs@jgs.pl




 

Załącznik nr 1


Zgłoszenie reklamacyjne


sporządzone w dniu ...............

1. Imię i nazwisko wnoszącego reklamację: ...........................................
2. Adres: ...........................................
3. Data dokonania zakupu: ...........................................
4. Nazwa towaru: ...........................................
5. Ilość zakwestionowanego towaru: ...........................................
6. Cena brutto: ...........................................
7. Dokument sprzedaży (w załączeniu) paragon / faktura nr: ...........................................
8. Dokładny opis wad i przedmiotu reklamacji: ...........................................
9. Data i okoliczności stwierdzenia wady: ...........................................
10. Żądanie reklamującego (naprawa towaru / wymiana towaru / zwrot pełnej ceny towaru / częściowy zwrot ceny towaru): ..............................................................................................................................................

 

Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami reklamacji określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia do niniejszego dokumentu faktury lub paragonu wystawionego w związku ze sprzedażą ww. towarów. Towar odsyła Klient na koszt Sprzedawcy.


.......................................................
(czytelny podpis Klienta)

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2

 

Formularz odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

dane firmy .....
........................................................
........................................................
........................................................
email: ........................

Ja ..................................................................................................................... niniejszym informuję
o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy * / świadczenia następującej usługi /usług *:
......................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
.............................................................................................. numer zamówienia ..........................................

Data zawarcia umowy to ........................................................ , data odbioru ....................................................

Imię i nazwisko ............................................ Adres .......................................................................................
Data .........................................................................................


............................................................
(czytelny podpis Klienta)





 

Załącznik nr 3

Platforma ODR
 (Online Dispute Resolution)
 
Informujemy, że jeśli jesteś konsumentem możesz skorzystać z platformy internetowego rozstrzygania sporów ODR.
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Przejdź do strony głównej

Zmiana języka

PolskiAngielski

Waluta

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...