- Sklep Internetowy firmy J.G.S., zwany dalej "Sklepem", sprzedaje towary odbiorcom, którzy mogą być zarówno podmiotami gospodarczymi, jak i osobami fizycznymi, zwanym dalej "Kupującymi", mającym siedzibę lub stały adres zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz większości krajów europejskich. Sprzedaż i jej obsługa odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.
- Kupujący może dokonywać zakupów przez 365 dni w roku i przez 24 godziny na dobę (z wyjątkiem sytuacji spowodowanych działaniem siły wyższej).
- Kupujący składa zamówienia poprzez "Koszyk", podając swoje dane, które będą wykorzystane tylko do wystawienia faktury VAT.
- Kupujący powinien podać dane kontaktowe (numer telefonu stacjonarnego, ew. komórkowego oraz adres e-mail), które będą wykorzystane tylko w celu potwierdzenia zamówienia, lub do ułatwienia kurierowi dostarczenia przesyłki.
- Zamówienia będą rozpatrywane najpóźniej w następnym dniu roboczym po ich złożeniu. W przypadku niespodziewanego, czasowego braku zamówionego towaru, Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie i o terminie przewidywanej dostępności towaru.
- Po złożeniu zamówienia, Kupujący automatycznie otrzymuje ze sklepu na swój adres E-mail, podany w zamówieniu, list elektroniczny zawierający treść zamówienia. Zamówienie musi zostać potwierdzone przez odesłanie tego listu.
- Przyjęcie zamówienia nie jest jednoznaczne z zawarciem umowy. Do zawarcia umowy dochodzi po potwierdzeniu zamówienia przez Kupującego. Potwierdzając zamówienie, Kupujący akceptuje tym samym postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Po potwierdzeniu zamówienia, Kupujący może zrezygnować z realizacji zamówienia jedynie za zgodą sklepu, podając ważny powód, i tylko wtedy, jeżeli zamówiony towar nie został jeszcze przekazany firmie kurierskiej.
- Zamówienia, których nie będzie można potwierdzić w żaden sposób w ciągu 5 dni roboczych, będą anulowane.
- Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono formularz logowania, np. podając fikcyjne dane, będą anulowane.
- Firma J.G.S. zastrzega sobie również prawo do anulowania zamówienia z ważnych powodów (np. w przypadku istotnych wątpliwości co do tożsamości Kupującego).
- Kupujący, wraz z zamówionym towarem otrzymuje w każdym przypadku fakturę VAT z danymi, podanymi w zamówieniu, wpisanymi do formularza logowania.
- W przypadku realizacji dostawy i nie odebrania jej przez Kupującego (dotyczy formy płatności "Za pobraniem"), sklep ma prawo żądać i dochodzić poniesionych kosztów wysyłki.
- Ceny towarów, umieszczonych na stronach Sklepu, w rozumieniu Artykułu 71 Kodeksu Cywilnego są jedynie zaproszeniem do składania ofert, natomiast nie stanowią oferty w rozumieniu Artykułu 61 Kodeksu Cywilnego.
- Ceny towarów w Sklepie podane są netto i brutto, w złotych polskich (PLN), dolarach amerykańskich (USD), euro (EUR), funtach brytyjskich (GBP) oraz we frankach szwajcarskich (CHF).
- Ceny mogą w każdej chwili ulegać wahaniom, np. wskutek zmian kursów walut lub cen producenta. Aktualizacja kursów walut ma miejsce przynajmniej raz na dobę.
- Jeżeli zmiana ceny ma miejsce w odniesieniu do artykułów, zamówionych przez Kupującego, wówczas jest on o takiej zmianie niezwłocznie informowany i przysługuje mu wtedy prawo odstąpienia od umowy (anulowania zamówienia).
- Sklep zastrzega sobie prawo do czasowego wycofywania z oferty towarów, prezentowanych na stronach Sklepu z istotnych przyczyn (np. czasowy brak dostępności).
- Odpowiedzialność za szkody wynikłe z nieprawidłowego działania produktów oferowanych przez Sklep, a użytkowanych zgodnie z ich instrukcjami obsługi jest ograniczona do warunków gwarancji udzielonej przez ich producenta, importera lub dystrybutora.
- W szczególności, firma J.G.S., będąca właścicielem Sklepu, nie będzie odpowiedzialna wobec jakichkolwiek podmiotów gospodarczych, czy osób fizycznych, za szkody szczególne, pośrednie lub wtórne, poniesione w związku z użytkowaniem produktów zakupionych w Sklepie.
- Firma J.G.S. poczyniła wysiłki i dołożyła starań, by informacje zawarte na stronach Sklepu i w opisach prezentowanych towarów były jak najbardziej szczegółowe, aktualne, nie pozostawiały wątpliwości i w maksymalnym stopniu odpowiadały ich prawdziwemu wyglądowi. Jednak nie możemy dać gwarancji, że informacje i zdjęcia, zamieszczone w Sklepie będą zawsze w 100% odzwierciedlały stan faktyczny. W szczególności, nie dajemy gwarancji na to, że jakiekolwiek towary będą nadawać się do innego celu, niż określony w ich instrukcjach obsługi.
- Niektóre rozwiązania programistyczne i graficzne, a także zdjęcia i teksty użyte w Sklepie są przedmiotem praw autorskich ich twórców i nie mogą być kopiowane bez ich zgody, pod rygorem odpowiedzialności karnej. Szczegóły na stronie informacyjnej: "Prawa Autorskie".
- Właścicielem Sklepu jest polska firma "J.G.S. - Jacek Szpaderski", zarejestrowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w Warszawie, przy ul. Kwitnącej 7/65; PL 01-926 Warszawa. NIP: 526-105-14-82, Regon: 012474148.
- Numer konta bankowego do dokonywania przelewów jest następujący:
52 2530 0008 2016 1061 1097 0001 (Nest Bank S.A.)
- W razie wątpliwości prosimy o kontakt poprzez E-mail: jgs@jgs.pl
Załącznik nr 1
Zgłoszenie reklamacyjne
sporządzone w dniu ...............
1. Imię i nazwisko wnoszącego reklamację: ...........................................
2. Adres: ...........................................
3. Data dokonania zakupu: ...........................................
4. Nazwa towaru: ...........................................
5. Ilość zakwestionowanego towaru: ...........................................
6. Cena brutto: ...........................................
7. Dokument sprzedaży (w załączeniu) paragon / faktura nr: ...........................................
8. Dokładny opis wad i przedmiotu reklamacji: ...........................................
9. Data i okoliczności stwierdzenia wady: ...........................................
10. Żądanie reklamującego (naprawa towaru / wymiana towaru / zwrot pełnej ceny towaru / częściowy zwrot ceny towaru): ..............................................................................................................................................
Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami reklamacji określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia do niniejszego dokumentu faktury lub paragonu wystawionego w związku ze sprzedażą ww. towarów. Towar odsyła Klient na koszt Sprzedawcy.
.......................................................
(czytelny podpis Klienta)
Załącznik nr 2
Formularz odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
dane firmy .....
........................................................
........................................................
........................................................
email: ........................
Ja ..................................................................................................................... niniejszym informuję
o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy * / świadczenia następującej usługi /usług *:
......................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
.............................................................................................. numer zamówienia ..........................................
Data zawarcia umowy to ........................................................ , data odbioru ....................................................
Imię i nazwisko ............................................ Adres .......................................................................................
Data .........................................................................................
............................................................
(czytelny podpis Klienta)
Załącznik nr 3
Platforma ODR (Online Dispute Resolution)
Informujemy, że jeśli jesteś konsumentem możesz skorzystać z platformy internetowego rozstrzygania sporów ODR.
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Przejdź do strony głównej